Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Λάλλαρος


Μισώ. Το . ΚαλοΚακοτζαίρι της Κύπρου. 

Ασπούμεν τι το καλό έσhει στο να δρώνεις συνέχεια, να μεν μπορείς να κυκλοφορήσεις έξω την ημέρα γιατί θα γίνεις τηγανιτός, τη νύχτα να κολλητζιάζεις τζαι να νιώθεις όπως τον άλουτο ΄που την υγρασία κτλ?

Φακκά μου το κακοκαίρι. Φακκά μου ο λάλλαρος.

Αης τον πελά εν έτσι εποχή που θα παντρευτούμε. 
Φακ. 
Φάκιτι Φακ Φακ Φακ.

Εγώ εν χειμώνα που θέλω αλλά

1ον: Δεν υπάρχουν διαθέσιμα γαμόκεντρα.

2ον: Δεν μπορεί ο κάουμποης με τες δουλειές του.

3ον: Δεν μπορεί ούτε ο φωτογράφος.

Η μόνη ημερομηνία που συντονίζονται ούλλοι εν μες το καταλαλαρότζαιρο.

Α! Τζαι μιας τζαι το έφερε η κουβέντα. Μα πε μου? Εχάσαν τον ούλλοι με τες τιμές για οτιδήποτε περιστρέφεται γύρο από το γάμο?? Μα επελλάναν?
Μα 200 τζαι 250 για να μου βάλει λίον μέικαπ τζαι καμιά σκιά η Παντελίτσα η αισθητικός?  2 + 3 + 4  ΧΙΛΙΑΔΕΣ το νυφικό??? Μα τωρά σοβαρομιλούν? Μα για ένα φόρεμα που θα το φορήσω μαξιμουμ 12 ώρες?
Πριτς! Έσhει τζαι ‘που το ίντερνετ.

13 σχόλια:

  1. Από που στο ιντερνετ? Έχω φίλες που σκέφτονται τα ίδια περί νυφικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ ρε Καϊσούδιον...
    Μεν πάεις σε αισθητικό για νυφικό μακιγιάζ ρε. (να μας ζήσει η Παντελίτσα, γιορτάζει τζιόλας).
    Πήεννε για κανονικό μέηκ απ, τζαι πες ότι θέλεις να αντέξει, τζαι να "γράφει" στες φωτογραφίες (έχει χρώματα που δεν κάμνουν).
    Νυφικό, έχω γνωστή που αγόρασε που το ίντερνετ ένα (πανάκριβο) φόρεμα, τζαι απλά είπε αν δεν μου κάμνει τελικά, έννα το φορώ για φόρεμα. Θεωρώ ότι μπορείς να βρεις πολλά οικονομικές λύσεις για νυφικό ονλάιν, φτάνει να έχεις καιρό μπροστά σου για πράματα που μπορεί να παν τζαι λάθος.

    Καλές προετοιμασίες αγαπητό φρουτάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και γω επαντρευτηκα κατακαλοκαιρο 16΄Ιουλιου περσι επερασαμε μια χαρα εν ηταν πολλη πειρα.Αν εξαιρεσεις το γεγονος οτι ηταν μετα το Μαρι και εκοφκα μας και το ρευμα.

    Οσο για το νυφικο εγω επιασατο 1900πακετο με 6 παρανυμφακια,στεφανα,βιβλιο ευχων,κουτι,εκαμε μου σακουλακια με ρυζι,αυτα νομιζω,δυστυχως εκλεισε η κοπελα για να σε στειλω..

    Οι τιμες σε αισθητικους και κομμωτες ειναι λιον υπερβολικες,ψαξε το καλα πριν καταληξεις.

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμαν πεις της αισθητικου τζαι της κομμωτριας οτι εν εισαι η νυφη, ακονιζουν την ππαλα για να σου την κοψουν!

    Μεν πεις οτι εν να εισαι νυφη. Το αποτελεσμα εν ναν καλυτερο τζαι πιο οικονομικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρω κοπέλα η οποία επήε σε γνωστή κυπραία σχεδιάστρια για να της κάμει το νυφικό και την εχρέωσε κάτι λιγότερο από 5 χιλιάδες ζεστά ευρωπουλλάκια.

    Η κοπέλλα τούτη είshεν πάει (πριν το γάμο) ταξίδι στη Συρία (κλασσικά για να φέρει κουρτίνες τζαι ταπετσόρουχα) τζαι σε ένα κατάστημα που επήε για να δει για κουρτίνες, είδε χαμέ μιαν κάσια που έγραφε πάνω το όνομα της! Όταν ερώτησε την ιδιοκτήτρια του καταστήματος περί τίνος πρόκειται, απάντησεν της "εν για κάποια που μου το επαράγγειλε στην Κύπρο..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ίντερνετ ολέ!! Για νυφικό

    Ρωτάτε την Ιβάνα να σας πει ότι θέλετε, να το πιάσετε στο 1/10 της τιμής που τα ενοικιάζουν-αγοράζουν δαμέσα!

    Όσο για αισθητικούς, shock!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φακ φάκιτι φακ φακ φακ; Φαν του Κάρτμαν;

    Μην τολμήσεις μές την κρίση να φάεις λίρες. Σκέψου ότι είναι μια μέρα μόνο και στατιστικά είναι και δεν είναι η ¨μοναδική" μέρα της ζωής σου.

    Μεν βάλεις μέικαπ, να το παίξεις ω νατουρέλ, ιέρεια του δάσους.

    Όσο για το φόρεμα: Αν σε παίρνει, απλό, κοντό στυλ 50'ς από ebay.

    Απορείς που έχω άποψη α;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ina: Έψαξα το τζαι έσhει σάιτ που έχουν πολλά καλές κριτικές. Εν το http://www.dressilyme.com
    τζαι το
    http://www.jasminesbridalshop.com/

    @Moonlight: Εεεετσι! Κόρη εγώ σκέφτομαι να το κάμω μόνη μου. Αφού περνά μου, γιατί όι δηλαδή. Απλά εννα πρέπει να κάμω πρόβες τζαι να φκάλω φωτογραφίες για να τελειοποιήσω την τεχνική μου.

    @Μαρία: Πέρκι να μας κάμει τζαι μας λογικές θερμοκρασίες γιατί εννα φυρτώ. Οι αισθητικοί και κομμωτες επαρακάμαν το όντως.

    @Grouta: Όι μάνα μου, έθθα τους πω, είμαι πελλή? Έχω πολλά καλλύτερα πράματα να κάμω με τα ριάλλια μου

    @Invictus: Κλέεεεεεεεφτες!!!! Τι έκαμεν η φίλη σου? Ελπίζω να εζήτησεν τουλάχιστον εξηγήσεις!

    @Neerie: Ολε! Κάτω το περιπαίξιμο-κλέψιμο των ράφτενων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ακκανούρης: Κάρτμαν ρούλς μαν!!!!

    Έννεν μόνο η κρίση. Εν τζαι θέμα αρχής. Ναι να πληρώσω τον κόπο του άλλου, ναι να στηρίξω το εγχώριο προϊόν αλλά είπαμεν! Άμαν νιώθω ότι με πιάννουν στο μαϊττάππιν τζαι υποτιμούν τη νοημοσύνη μου πιάννουν με τα ίχλιχλι μου.

    Όι ρε! για όλα όλοι δικαιούνται να έχουν άποψη, γιατί όχι δηλαδή? Επειδή είσαι άντρας? Είμαι υπέρ της ισότητας των αρσενικών με τες γυναίκες :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζαι τούτο το site έχει ωραία τζαι φτηνά. Φυσικά επειδή δεν παρήγγειλα ποτέ μου εν μπόρω να εγγυηθώ για την ποιότητα κλπ. http://wedding.tidebuy.com/Wedding-Apparel-c1-66/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπορει να ακουστω λλιο macho, χωρκατος οπως θελεις πε το αλλα εσιει τζιαιρο που σας περιπαιζουν αισθητικοι/κομμωτριες. απλα στο θεμα νυφικο μεικ-απ, χτενισμα επαρακαμαν το τζιε καταλαβει το ο κοσμος.
    τι θα πει να πηεννουν ετσι τα 20ευρα (και βαλε ειμαι σιουρος) σταθερα την εβδομαδα για βαψιμο, χτενισμα; τζιε 30 για το νυχι;
    θελουμεν σας ομορφες αλλα σατζιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Dreamer: Καθόλου χώρκατος. Εν μέρει συμφωνώ μαζί σου. Εν παραπάνω που διούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λάλλαρος εν λέει τίποτε!

    ναι καλά το wedding industry στην Κύπρο εν υπάρχει το πόσα ευρό κόφκει..τα πάντα εν overpriced.
    και στο ιντερνετ να βρείς πολλά sites δεν κάνουν deliver Κύπρο..

    good luck με τις προετοιμασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή