Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Γάτες και εγκυμοσύνη


Το λοιπόν α! Φέρτε τα μίλια σας.
Πάμε όλοι μαζί : Οι γάτες ΔΕΝ βλάπτουν την εγκυμοσύνη. Οι γάτες ΔΕΝ βλάπτουν τελεία. Οι γάτες μόνο καλό κάμνουν καθαρίζοντας τον τόπο από βρωμερές ποντίκες, κατσαρίδες κτλ κτλ κτλ. 

Τούτη η βλακεία νομίζω εν καθαρά Κυπριακό και Καλαμαρίστικο φαινόμενο α! Στο εξωτερικό κανένας δε διώχνει το κατοικίδιό του επειδή έννα κάμει μωρό. Τζιαι ακόμα παραπέρα, τι μας κάμνει να στοχοποιούμε παραπάνω τες γάτες από τους σκύλους δεν κατάλαβα.

Ενι ξέρω ποιος ηλίθιος εξεκίνησε τούτην ούλλη την παραπληροφόρηση σχετικά με τες γάτες και τες εγκύους, αλλά επιτέλους πρέπει να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Μάλλον ιατρός πρέπει να ήταν. Πολλές οι μαλακίες που μπορείς να ακούσεις από ιατρούς για πράγματα που δεν ξέρουν. Για το τοξόπλασμα καλύτερα ρωτήστε κτηνίατρο όχι ιατρό. Έχουμε πολλούς κτηνίατρος φίλους και συμφωνούν ότι τούτη ούλλη η υστερία εναντίων των γάτων εν τόσο ηλίθια όσο και η υστερία του δυτικού κόσμου για τον εμπόλα. Το τοξόπλασμα «προέρχεται» από τους ποντικούς. Οι ποντικοί είναι η «πηγή» ας το πούμε καθώς και ορισμένοι πληθυσμοί άγριων πτηνών. Ξέρεις από εκείνα τα πτηνά που κυνηγά ο βλάκας ο συγγενής σου που το παίζει γκράντε κυνηγός/τροφοσυλλέκτης/νεάντερταλ. Οι γάτες λειτουργούν ως ξενιστές ή φορείς (τωρά που εμάθαν τη λέξη και οι μοδέλες).

Τοξόπλασμα μπορεί να κολλήσουν ΟΛΑ τα ζώα. Γάτες, σκύλοι, γουρούνια, αγελάδες, αρνιά, ο μάστρος σου, κότες, κτλ. Όλα.

Οι γάτες σκοτώνουν τα ποντίκια.

Και έτσι αν η βρωμερή ποντίκα έχει τοξόπλασμα η γάτα κολλάει. Το τοξόπλασμα μένει ενεργό στον οργανισμό της γάτας για 20-30 μέρες κατά τη διάρκεια των οποίων αποβάλλεται στα κόπρανά της. Η γάτα δεν αρρωσταίνει.  Οι γάτες κολλούν και από την κατανάλωση ωμών κρεάτων άλλων μολυσμένων ζώων πχ πουλερικά και άλλα.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα ζώα.  Ειδικά τα ζώα που εκτρέφονται για κατανάλωση είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένα στο τοξόπλασμα. Ο λόγος εν πολλά απλός. Τα ζώα εκτρέφονται στις φάρμες και, εξαιτίας της αποθήκευσης σιτηρών και άλλων τροφών και των κοπράνων των ζώων, οι φάρμες βρίθουν από ποντικούς και προσελκύουν και πουλιά που τρων τους σπόρους. Οι ποντικοί και τα πουλιά χέζουν μες τες πάλες και τες τροφές και τα κόπρανά τους ή και πτώματά των ίδιων των ποντικών αναπόφευκτα καταλήγουν στην τροφή των ζώων. Και έτσι τα ζώα στις φάρμες μολύνονται, δεν αρρωστούν, όμως το τοξόπλασμα ανιχνεύεται ενεργό στα κόπρανά τους, στο κρέας και το γάλα. Το τοξόπλασμα σπάνια προκαλεί συμπτώματα, κάνει τον κύκλο του και μετά από 20-30 μέρες αποκτούν αντισώματα για μια ζωή. (Και γάτες ζουν στις φάρμες όπου κυνηγούν τες βρωμερές ποντίκες και τα κόπρανά τους μπορεί να καταλήξουν στες τροφές, πράγμα λίο δύσκολο όμως, γιατί οι γάτες προτιμούν να θάβουν τα κακά και τα πισιά τους και δε χέζουν όπου σταθούν όπως τους ποντικούς και τους σκύλους πχ)

Ο πιο κοινός τρόπος να κολλήσεις εσύ, εγώ και το κάθε ζώο τοξόπλασμα είναι να καταναλώσεις κρέας από φρεσκομολυσμένο ζώο (δηλαδή πριν περάσει αυτός ο ένας μήνας περίπου που θέλει ο οργανισμός του να το καταπολεμήσει) ή να πιάσεις τα σκατά του και να πιπιλήσεις τα χέρια σου χωρίς να τα πλύνεις. Βρωμισμένε.

Γι’ αυτό και οι περισσότεροι άνθρωποι κολλάνε τοξόπλασμα ως παιδιά που παίζουν με τα χώματα. Υπάρχει φυσικά και ο άλλος τρόπος. Να φάεις το κρέας του μολυσμένου ζώου. Και επειδή υποθέτω πως δεν τρώτε γάτες, μπορείτε να φταίξετε όλα εκείνα τα μεζεδάκια/μπριζόλες/σουβλάκια που σας αρέσει να τα τρώτε σόζουμα και όχι καλοψημένα και όλα εκείνα τα αλλαντικά που η διαδικασία παραγωγής τους δεν περιλαμβάνει καλό ψήσιμο.

Και φυσικά -επειδή ποντικοί κυκλοφορούν πόλα σέλα και τις πόλεις- ένας πολλά εύκολος τρόπος να κολλήσετε τοξόπλασμα είναι να φάτε χόρτα, φρούτα και λαχανικά που μπορεί να τα κατούρησε/έχεσε ποντικός και δεν πλύθηκαν καλά στο εστιατόριο που σας τα σερβίρει. Ή και στο σπίτι του κάθε ‘νου που πάτε και τρώτε και δεν είναι και πολλά φίλος με την καθαριότητα.

Και να κολλήσεις όμως τοξόπλασμα, τίποτε δε θα πάθεις, δε θα το πάρεις καν είδηση και θα αποκτήσεις αντισώματα μετά από κανένα μήνα και θα είσαι προστατευμένος. Οι μόνοι που κινδυνεύουν είναι οι έγκυες εάν και εφόσον δεν έχουν αντισώματα και κολλήσουν το τοξόπλασμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Γι’ αυτό και ο ιατρός λαλεί στες έγκυες να τρώνε πάντα καλοψημένα τα φαγητά και να πλένουν πάντα με έξτρα προσοχή τα φρούτα και τα λαχανικά και να αποφεύγουν να τρώνε σαλάτες στα εστιατόρια. Και όχι μόνο για το τοξόπλασμα, αλλά και για πολλές άλλες αρρώστιες .

Η ΤΡΙΧΑ ΤΟΥ ΓΑΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΞΟΠΛΑΣΜΑ. Η τρίχα του κάττου εν πολλά πιο καθαρή από τα χέρια του θκειού σας του Παναή ‘που την πάνω Δευτερά, που κατά τα άλλα δεν έχετε κανένα πρόβλημα να σας ντζίσει εσάς ή του μωρού σας. Από την τρίχα του γάτου ΔΕΝ κολλάτε απολύτως τίποτε! Μπορεί να κολλήσετε κάτι άμαν σας ακκάσει άρρωστο ζώο, αλλά αυτό συμβαίνει με ΟΛΑ τα ζώα, συμπεριλαμβανομένου του ανθρώπου, και σίγουρα δεν είναι προνόμιο των γάτων.

Θέλετε να προστατευτείτε από το τοξόπλασμα?

Πολλά απλό: Μεν τρώτε κρέατα που δεν είναι καλά ψημένα. Μεν τρώτε φρούτα και λαχανικά που δεν είναι καλά πλυμένα. Πλένετε τα χέρια σας και γενικά τηρείτε τους βασικούς κανόνες υγιεινής κατά την προετοιμασία των γευμάτων σας. Οι γάτες δε σας φταιν σε τίποτε. Ή φροντίστε να το κολλήσετε αρκετά πριν να αγκαστρωθήτε.

Εγώ που μεγάλωσα μια ζωή με γάτες και με σκύλους και έπαιζα και στα χώματα και απ’ όλα δεν έχω αντισώματα για τοξόπλασμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν κόλλησα ποτέ τοξόπλασμα. Αν είχα αντισώματα, θα ήμουν πολλά ήσυχη ότι δεν μπορεί να ξανακολλήσω. Αν εκόλλουν τοξόπλασμα όταν ήμουν πιο μικρή, τωρά δε θα εκινδύνευα από μια σαλάτα. Αλλά δεν έχω. Κινδυνεύω πολλά παραπάνω από τα μπουφέ των γάμων και βαφτισιών που ένας θεός ξέρει με τι κανόνες υγιεινής παρασκευάζουν τα φαγιά. Και σίγουρα αν κολλήσω ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΙΝ ΟΙ ΓΑΤΟΙ. Θα φταίω εγώ αν, κοτζιάμου γαούρα, πιάσω τα σκατά τους και δεν πλυθώ πριν φάω και θα φταίει και η γαμημένη η σαλάτα που δεν πλύθηκε καλά (γιατί τα σόζουμα έτσι και αλλιώς ποτέ δεν τα έτρωγα). Σίουρα πάντως δε θα φταιν οι γάτοι μου που καθαρίζουν τον τόπο από βρωμερές ποντίκες και κατσαρίδες και άλλα σκατά και έχουν και όλα τους τα εμβόλια και εν πιο καθαρές από πολλούς ανθρώπους, τους οποίους δέχομαι να απομακρύνω από κοντά μου τώρα που είμαι έγκυος, αλλά ΟΙ ΓΑΤΟΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.

Γι’ αυτό ΠΑΡΕΤΑΤΕ ΜΕ ούλλοι οι άσχετοι που μου τα ΠΡΗΣΕΤΕ με τα «μα δε θα φύεις τους γάτους τωρά με το μωρό?» Όχι ρε έθθα τους φύω! Εδώ θα μείνουν. Να κυνηγούν, να παίζουν και να κάθονται πάνω μου να κάμνουμεν αγάπες γουργουρίζοντας του μωρού στην κοιλιά μου.


22 σχόλια:

  1. Μπράβο σου που έβαλες τα πράματα στη θέση τους! Ούτε εγώ μπορώ να ακούω τούτες τις μαλακίες για τους γάτους! Εκτός την μαλακία με το τοξόπλασμα, άκουσα τζαι οτι αμα εμεγάλωσες τζαι είσιες γάτους εν θα μπορέσεις ποτέ να μείνεις έγγυος! Αγγράμματοι, αμαθείς τζαι κυρίως καθόλου φιλόζωοι όσοι μεταδίδουν τούτες τις πίππες! Εν έχουν λάθος τα γατάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτε ρε! Καλά τούτο πρέπει ναν' η υπέρτατη μαλακία! Ακούς εκεί δεν μπορείς να μείνεις έγκυος. Όπως το είπες: Αγράμματοι και τόπουζοι.

      Διαγραφή
  2. Πίσκαλα πίσκαλα!

    Μπράβο Καϊσι, ευχαριστώ, εννα το στείλω σε ούλλους τους γνωστούς μου, εννα το τοιχοκολλήσω.

    Κανεί με την λύσσα ενταντίων των κάττων. Που εννα πουν ότι το Ζιζάνιο μου "εν ούλλο ξημαρισιές" Ουστ. Τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάνα μου οι νεύρες μου με εκείνους που λαλούν ότι οι γάτες εν ξιμαρισμένες! Οι γάτες εν που τα πιο καθαρά ζώα.

      Διαγραφή
  3. Πολλά διαφωτιστικόν thx!
    Αν τζιαι shύλλος, δηλώννω cat person, εμεγάλωσα με κάττους τζιαι γω.
    Τζιαι καλήν ελευθερίαν (άσχετον με το "οχι", εννοώ με την εγκυμοσύνην)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέκκιου Γούφη! Και εγώ δηλώνω cat person, αλλά είχα και σκύλους μεγαλώνοντας και αγαπώ τους άσχετα αν προτιμώ τις γάτες για διάφορους λόγους.

      Διαγραφή
  4. Εν τούτο που λαλώ με την ημιμάθεια πάλε. Αούσαν κάπου κάποτε μια κουβέντα που κάπου τζαι πιπιλούν ούλλη μέρα. Τζι ανάθεμα να εν γονείς, μεγάλα πλάσματα που εν ηξέρουν τζαι δεν ηξέρουν να ενημερωθούν ή δεν τους ενδιέφερε στην ηλικία τους. Άμα εν νέοι, τζαι λαλούν τα, τζαι επιμένουν, τζειαμέ να δεις γύρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτο ακριβώς με τους νεαρούς. Αλλά δαμέ έχει κόσμο που πίστεψε ότι θα πέσει συσκότιση για 6 μέρες του χρόνου και τους έπιασε το οϊμέ.. τι να πεις?

      Διαγραφή
  5. τέλειον άρθρον!
    εμείς έχουμε 10 κάττους τζαι είμαστεν ακόμα ζωντανοί! ο πέτρος όμως εν ο αγαπημένος της μικρής τζαι η περσεφόνη της μεγάλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρκι να εκάμετε τζιαι κοπελλούθκια με τους κάττους! Τζιαι να τα αφήνετε να τους ντζίζουν! Τζιαι ζήτε ακόμα! Μάσιαλλα! :-Ρ

      (Αδυναμίες είναι αυτές. Και εγώ έχω τες αδυναμίες μου. Έχει χαρακτήρες που μας τραβούν παραπάνω. Εμένα εν η δρακουνίτσα και μετά το πανθηράκι -μια τέλεια μινιατούρα πάνθηρα.)

      Διαγραφή
  6. Επιτέλους! Ευχαριστώ! Τζιαι ο κάττος εν πιο καθαρός που πολλά άλλα ζώα, θάφκει τα κακκά του τζιαι αυτοκαθαρίζεται συνέχεια με το να γλείφει τη γούνα του με τις θηλές στη γλώσσα του και το σάλιο. Συν εν που τα λλία ζώα που επιβιώνει μόνος του, γιατί μπορεί να ζήσει αρκετές μέρες χωρίς νερό και φαγητό! Ασε που εν πολλά καλό να έχει pet ένα μωρό για πολλούς λόγους! Αμπαλατοσίνες α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηντα χαίρομαι που είμαστε πολλοί οι γατόφιλοι δαμέσα!
      Ανπαλατοσίνες όπως το λαλείς. Βασικά δυσκολεύκουμε να σκεφτώ τωρά κάποιο ζώο πιο καθαρό από τις γάτες. Τζιαι τούτο που λαλείς ότι επιβιώνει μόνος του, ναι ισχύει, όχι τόσο λόγο αντοχής στην πείνα και τη δίψα, αλλά γιατί ο γάτος δε "χάνει" τον κυνηγό μέσα του όσο εξημερωμένος και να είναι. Δεν εξημερώνεται ποτέ πλήρως θα μπορούσε να πει κάποιος. Τζιαι τούτο εν ένα από τα χαρακτηριστικά τους που αγαπώ πολλά και σέβουμαι πάνω τους. Όσο φαί και να έχουν πάντα κυνηγούν. Οκ με εξαίρεση κάποιες ράτσες του καναπέ.

      Διαγραφή
  7. κλαπ κλαπ

    αλήθκεια οι γάτοι εν που τα πιο καθαρά ζώα.

    το άλλο που πρόσεξα είναι το ότι κανένας εν τους συμπαθεί. λαλείς τους ότι το καττούι σου έκαμε έτσι κ έτσι κ έτσι και 80% λέει σου ότι εν συμπαθεί τους γάτους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Τζιαι εγώ επρόσεξα το τούτο, αλλά ταυτόχρονα εν επρόσεξες ότι τούτο το 80% εν και λίο μαννοί?

      Διαγραφή
  8. Γατόφιλη και Γατολάτρης εδώ, επίσης.
    Πόσα ακούνε τα αυτάκια μας!
    Εshει σαν το γουργουρισμα ικανοποίησης που κάμνουν τα γατάκια, όι πείτε μου;

    Καλή ελευθερία καισούδι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα και εγώ τον Ορέστη μου και τις Πόπες μου(μεν γελάς με τα ονόματα).Εζήσαμε μαζί ωραίες στιγμές αλλά εν ήταν καλό το τέλος τους (και εν ξέρω αν πρέπει να το λαλώ). Τον Ορέστη επόφκαλε μου τον ένας παλιοκτηνίατρος, η Πόπη η μια η πόρνισσα ερωτεύτηκε έναν τυφλό κάττο:) και εγκατέλειψε με, την άλλη ετσιλλίσαν την τζιαι έμεινα με δκυο χειλη καμένα.Που τζείνον τον τζιαιρό υιοθέτησα ακόμα ένα μωρούι που μου το έφερε μια φίλη μου που την γειτονιά της αφού κάτι μωρά (της γειτονιάς) εκακοποιούσαν το (γιατί η παιδεία εν τζιαι δαμαί μηδενική) αλλά μετά έχασα το ένα ΣΚ που επήα Λεμεσό Έπρεπε να με δεις την πρώτη φορά που του επιτεθήκαν κάτι σκύλλοι. Μια με νυχτικό και σκουπόξυλο να βουρά τους σκύλλους μέστην γειτονιά. Εβγκήκε μου το μητρικό ένστικτο:).Μεγάλες στιγμές. Α είχα και την Καρολίνα ως μωρό αλλά ήταν συναιτερική τζείνη με άλλες γειτόνισσες η οποία έζησε μέχρι τα βαθιά γεράματα της , ευτυχισμενη να την σιουμαλίζουμαι ούλλα τα μωρά της γειτονιάς. Είμαι αλλεργική εν τω μεταξύ και δεν μπορώ να τους έχω σε κλειστό χώρο γιατί έχω αναπνευστικό πρόβλημα, αλλά πραγματικά βρίσκω ότι εν καταπληκτικά ζώα. Έξυπνα πολλά, ανεξάρτητα, χαδιάρικα. Ο Ορέστης (η αδυναμία μου από ότι εκατάλαβες) επερίμενε με πάντα μα πάντα που εσχόλανα στον ίδιο τόπο και όχι για φαί αλλά για χάδια ο σκατένος. Πάντως μετά που τον τελευταίο χαμό εν έπιασα άλλο γιατί στοιχίζει η απώλεια τους (επειδή δεν μπορώ να τα έχω μέσα)αλλά ταίζω κάποια μικρά αδέσποτα μέστην γειτονιά. btw θέλω να πω ότι ο κυπριακός γάτος θεωρείται ράτσα και πριν λλία χρόνια υπήρχε και διαμάχη από ότι θυμούμαι με τους Τούρκους για την πατέντα. Eν η ράτσα της Αγίας Ελένης και η ράτσα γίγαντες της Αφροδίτης.

    Καλή ελευθερία τζιαι που μένα Καισούδιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν σαν να χάνεις μέλος της οικογένειας ο χαμός ενός κατοικιδίου ρε... Κόρη? Ξανάρκεψε να γράφεις άξιππα χάτε να σε δω!

      Διαγραφή
  10. Εν ποτούτες τες κουβέντες του καφενέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή