Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Παλιό αλλά καλό

Αφιερωμένο

Aν αγαπάς κάτι, άστο ελεύθερο. 
Αν επιστρέψει, θα είναι δικό σου για πάντα...
 Αν δεν επιστρέψει, δεν ήταν ποτέ δικό σου....  
 
 Αλλά....
 
 
Αν κάθεται στο σαλόνι σου,  χρησιμοποιεί το τηλεκοντρόλ σου,
ανακατώνει τα πράγματά σου, τρώει το φαγητό σου,
μιλάει στο τηλέφωνό σου, δανείζεται το αυτοκίνητό σου,
παίρνει τα λεφτά σου
και δε φαίνεται να συνειδητοποιεί πως το έχεις αφήσει ελεύθερο,
τότε... προφανώς

είτε το έχεις παντρευτεί
είτε το έχεις γεννήσει!

ηντα μου αρεσκουν τουντα words of wisdom..

Ps1: Το συγκεκριμενο εστηλεν μου το η μμαμμμμα μου
...υπονοει κατι?
Ps2: Προς υπερασπιση μου να πω οτι δεν κανω τιποτε απο τα προαναφερθέντα-εκτός που το φαι μεσα μεσα.  (καλαν ατε, νεκατώνω τζαι τα πραματα της λιον, παλε μεσα μεσα.)

2 σχόλια:

  1. κοίτα ως το μιλά στο τηλέφωνο θα έλεγα ότι εν για σκύλο που μιλάς... αλλά μετά επήε ο νους μου στα κοπελούθκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ως γεγονος τζαι οι σκυλλοι εν πασειν πισω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή